nedelja, 17. januar 2010

Praga!

Najprej moram odgovoriti na dve vprašanji, ki sem jih večkrat slišala v teh dneh: še sem živa in NE, ne bom nehala pisat bloga samo zato, ker sem doma :). Res pa je, da sem ga malo zanemarila...
Dolžna sem vam še nekaj poročil iz veselega decembra.
Naj vas najprej popeljem v prečudovito glavno mesto Češke - Prago...

Večkrat sem slišala, da je to mesto eno najlepših v Evropi, sam kaj ko ne more človek vsega verjet. Tako sva se z Mirjam povabili k naši Eliški na obisk. Eliška živi v Pragi in študira v Brnu. Mislili sva si, da nama bo le poskrbela streho nad glavo, ampak ne... Bile sva na pravcatem ALL INCLUSIVE dopustu. Ti ljudje so neverjetni, dobri kot kruh... Ne, še boljši kot kruh! Z Mirjam sva jim neverjetno hvaležni (Eliška, če to zdaj bereš, naj se ti še enkrat zahvalim za prečudovit vikend...).
Kakorkoli že, mesto je veliko. To je prvi vtis, ki ga dobiš. In ker nisem ravno vajena gromozanskih mest, je bil to kar velik prvi vtis. Kasneje postopoma ugotavljaš, da ima tudi ogromen center mesta (ki sploh ni več center :)), ogromno lepih stavb, mostov, cerkva, umetnin itd. Stavbe so obnovljene in mogočne. Mesto je polno detajlov. Počutiš se kot v mestu umetnikov, povsod puščajo odtise... Ni kaj, mesto z dušo. Čez mesto se vije Vltava, ki ima tudi nekaj otočkov, ki so urejeni kot sprehajalni parki. Zato se tudi perjadi ne manjka :), kar je po eni strani prav romantično. Edino kar me je motilo, je bila poplava turistov. Prav čudno se počutiš, ko po vsakih par korakih slišiš za/pred tabo kakega Italjana, Francoza itd. Češko bolj malo...
Z Mirjam sva si vzeli 2 dni za sprehajanje po Pragi. Pravzaprav ni bilo le sprehajanje, ampak kar konkreten dvodnevni pohod. Odnesle sva jo obe z "musklfibrom" in kakimi lažjimi bolečinami :)... Še dobro, da so Eliška in njena družina tako dobro skrbeli za naju. Še pridemo! :) Me prav zanima kako izgleda poleti...mmmm...

Čari podzemne


Plečnikova cerkev :)


Brezobrazni (dobesedno:)) dojenčki, ki plezajo na oddajni stolp z barom


Ulični umetniki (se mi je kar plesalo :))


Staroměstské námestí


Razgledna točka


Umetnine na Karlovem mostu


Romantična plat mesta...


Plešoča hiša


Obrežje ponoči


Nagradna uganka: Kaj je to??? Zmagovalec dobi eno češko pivo
(ko uganete, prilepim še eno fotografijo :))



Moji zvesti spremljevalki


Spomenik žrtvam komunizma


Takega bi skvačkala nona... :)


Pogled na Hradčane z druge strani reke


2 komentarja:

  1. Hude fotke. Samo še zmeri ne vem kaj se une knjige vrtijo al kaj? :o

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Haha... Vsaj si pogruntu, da so knjige :)
    Ja v naslednjem postu, objavim še eno fotko, ker nisi edini, ki je spraševal po odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši