ponedeljek, 22. marec 2010

Rammstein - Zagreb 18.3.2010

Tokrat se kar hitro javljam na blogu, saj se me dogodek prejšnjega tedna še kar drži. Šli smo na "Fantozzi tour" v Zagreb. Zakaj "Fantozzi tour"? Ker smo šli jaz, moj tata in 7 bubcev, od tega trije mladoletni :). Prava zabava!
No pa preidimo na lepši del - koncert! Nisem neka huda oboževalka Rammsteinov, ampak mislim, da bom prav kmalu postala... Šla sem zato, ker so bili opisi zelo obetajoči in ker naj bi bil njihov performace odličen. In kaj sem ugotovila? Res je! Še boljše kot sem pričakovala. Zagrebška arena je ogromna in ljudi je bilo njeni veličini primerno. Mi smo imeli karte za funpit - prvi del parterja, pri odru. Že prvi vtis je bil veličasten. Ogromen oder, nešteto luči, industrijska scena, grobjanski glas pevca, žarek svetila, ki je prihajal iz njegovih ust, in vriskanje poslušalcev... Kasneje pa so z vsakim komadom bolj presenečali. Vedno se je nekaj dogajalo, luči so se spreminjale na osnovi glasbe in vsebine komada, ogromne cevi, v katerih so bile luči, so se dvigale in spuščale, prikazale so se novi scenski inštrumenti, ki so na različne načine spremenili vzdušje (velike vetrance, ogromni svedrasti stolpi z lučmi, svetleče plošče v obliki njihovega loga itd.). Vsebinsko so uporabili tudi ognjene pripomočke in pirotehniko - s tema dvema niso skoparili. Za smeh pa je poskrbel klaviaturist :).
Žal nisem mogla vzeti s seboj svojega Nikona, sem pa zato vzela tamalega žepnega starega trotl-fotkiča, ki ima pa to odlično lastrnost, da ima gibljiv LCD in sem tako lahko slikala iz "visokega". Žal pa sem bila malo dlje od odra, saj je bila publika preveč "razgreta", da bi prišla bližje. Kljub temu fotke niso tako drastične, da jih ne bi tukaj nekaj objavila. Jih bom kar malo več objavila, da boste vsaj približno videli o čem govorim...


Publika iz zadnje polvice arene


Kitarista in pevec so si nadeli nagobčnike - flamethrowerje in že kmalu po začetku koncerta je bilo jasno, da bo "vroč" večer
(pozor na publiko in LCDjčke, kasneje niso več vsega snemali, saj je bilo vsegaže preveč:))



Tudi dojenčki z laserji v očeh so se pojavili na sceni; kasneje so se spremenili v ognjemet...


Klaviaturist v ozadnju - v solo plesni točki nam je pokazal zadnje dance trende :).
Poleg tega pa je imel pod seboj premični tekoči trak, ki je vedno poskrbel, da je poleg igranja na klaviature še neprestano hodil po ritmu v vse smeri


Med pesmijo Bencin so celo enega kaskaderja zažgali, ki je v plamenih tekal po odru, doker ga niso pogasili :)


Grobjanski glas
(začela sem spoštovati 4×tni optični zoom na mojem malem aparatku - rezultati znajo presenečati :))


Sredi enega komada so celo pevca visoko dvignili v zrak od koder se je spet veselo igral z ognjem


Ekstaza...


"Vroča" scena


Trenutek v plamenih


Kitarist in njegova solaža
P.S.: V tem času se je klaviaturist že preoblekel v bleščičkast dres :))


Med pesmijo Pussy se je pevec vsedel na ogromen top in nas dodobra našprical s peno :)


"Orgazmični" konec pesmi Pussy in trenutni zakluček koncerta - seveda je celotna arena hrupno priklicala Rammsteine nazaj...


Tribute to Elvis Jackson - le da je bil to tapravi čoln :))


Industrijska scena
(v drugem delu koncerta so dodali še dva bobnarja in vse skupaj se je samo še stopnjevalo)


Veličastni zaključek koncerta


Brez ognja se ne gremo...


Množica, ki je takoj po zaključku "napadla" oder in priperjala kar kamion v areno in pridno pospravljala
(kasneje smo videli, da je vsaj 10 kamionov za vse pripomočke, od katerih je eden samo agregat!)


Vtisi


Koncert se je zaključil veličastno, igralci so se priklonili, luči so se začele postopoma ugašat, glasba je bila nežna in na zadnji strani odra je pisalo OFF. "Tovarno" so ugasnili... Skratka, če imate možnost it na koncert od Rammsteinov sedaj v tej turneji, kar korajžno (pa tudi če niste največji oboževalci). Priporočam!

2 komentarja:

  1. Zakon. Lahku mi je žau da nisem šou. Mi smo šli sicer bordat, samo to se pozabi, Koncert od Rammstein pa sigurnu ne.

    Preseneča me zmogljivost tvojega trotlčka dobro se je obnesu, moj trotl pr 4x zoom, gre lahko samo peš domov in se skrije.
    :P

    OdgovoriIzbriši