četrtek, 25. februar 2010

Elvis Jackson

Koncerti so ena od zadev, ki sm jih pogrešala v Brnu... In to zelo! Hitro sem se odpravila (ne ravno hitro - v začetku februarja) v Prosek. Ne veste kje je to? Ček it awt! Ček awt olso tejr wajn... Poleg tega pa še dejstvo, da so zamejci res fajn ljudje!
Pričakovala nism nič, zagledala nisem veliko časa nič (ker je bilo nekje sredi gozda), nato nekaj mulcev, kasneje pa velik NAPOLNJEN šotor sredi niča. Brez tabel, oglasov itd. Šotor je bil pol in (hvala bogu) mešanih fac, ki jih nisem poznala. Malo sem bila naveličana na ene in iste žure v šotore, kjer vidiš ene in iste face in so kot nekakšni de ja vuji. Sploh je pa zadnje cajte poln šotor vedno večja redkost (razn ljubljanske Rožne doline ali koprskega martinovanja...).
Sicer sem zamudila Red katrinas in mi je bilo žal. Še bolj mi je bilo žal, ko sem morala poslušat cover band od Vascota Rossija in njegovo "jokanje", ki je verjetno veliko ljudem prijetno za v radio itd., ampak pošteno povedano - ni za na oder! Še posebej ne kot plagiat (če ga že greš poslušat, ga greš ker je to on - tapravi :)). Joj, ene 3-krat so se skoraj poslovili, ampak moja upanja so bila zamanj... No, saj neka množica (povečini starejših) ljudi pred odrom je pokazala navdušenje, ampak niti v sledi s tem, kar so kasneje povzročili Jacksoni! Njihove koncerte pa res obožujem... Carji! (slike niso niti v sledi tako dobre kot oni - kaj jim je blo treba tako dimit :))

In zi movement










Eni so se naučili "plavat" :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar