ponedeljek, 22. februar 2010

Nova igrača :))

No po srečnem naklučju in množici mailov, mi je končno uspelo uvoziti novo igračo iz Taipeja (Taiwan). Nabavila sem Nikonov objektivček 50mm 1.4D!! In polarizator za kit objektiv. Wiiiiii :) Kako veselje... (ANJA HVALAA!!)
Objektivček ima to lepo lastnost, da je 1:1.4, kar pomeni, da ima lahko zaslonko zelo odprto. To pa pomeni, da pade notri več fotončkov in da znamo zdej narest majhno globinsko ostrino in se stem malo igrat... :) Sicer bom rabla še en čas igračkanja, predem bom vse preštudirala in pogruntala.

V malih flaškah je strup...


Tudi v temnem prostoru se da :))


Prikaz majhne globinske ostrine


Polarizator je pa filter, ki ga navijemo na objektiv in ga lahko obračamo, dokler ne dobimo želene slike. Ta polarizira odboj sončne svetlobe na ravnih površinah. Če vas kaj več zanima si lahko pogledate tuki. Kakorkoli že, uporablja se ga pri poživitvah barvah (modrina neba itd.) in igranjem z odboji (na vodi, steklenih površinah itd.). Ravno naslednji dan sem skočila do Kopra in sem ga lahko sprobala na morju.

Prej - potem :)


Brez - z :)


V Koper sem pa skočila zato, ker me je obiskal Martin iz Češke. Nisem ga pričakovala tako kmalu, ampak obisk je bil prijetno presenečenje. Vozil se je 10h na štop!! :)) Martin je drugače vsesplošni multipraktih... Eden tistih, ki spijo po le nekaj ur in še tisto jim je preveč. Uči ne n jezikov (tudi Slovensko zna tekoče, pomagala sem mu pri učenju), piše doktorat iz fizike, je asistent, raziskuje, potuje, itd. Skratka, zanimiva oseba. Prav vesela sem bila obiska... Pridružili so se nama še njegovi prijatelji (mlada družinica - iz Slovenije). Kot nalašč sem izkoristila njuno mlado damo, da mi pozira pred novim objektivom...

Martin


Jagoda in najslajša knjigica na svetu :)


Jagoda aka superwoman


Sem se že mislila izogniti omembi tega dogodka, ampak se kar ne morem upreti skušnjavi, da pohvalim svojo mamo, ki je pred kratkim diplomirala. Ni mačji kašelj, če pri vseh družinskih obveznostih, službi, gospodinjstvu, domači obrti in 20letni pavzi pred knjigami, opraviš redno in z dobrim povprečjem vse obveznosti, ki jih tirja fakulteta. Mama, ČESTITKE!! :)

Recenzentka, mentorica, diplomantka in njen mož


V februarju sva z Anjo morale poplačati stari dolg (še za rojstna dneva) in povabiti "babe" s faxa na eno kosilce. Druženje, basanje, klepetanje in šetanje po BTCju je bla res fenomenalna ideja! Za ponovit...

Krispy


Anja & Anja


Moj razred! :)

P.S.: Drugi dan pa skor padala toča :)))))

Ni komentarjev:

Objavite komentar