sobota, 7. november 2009

Maškare, noč čarovnic - moj praznik! :)

No pa se vrnimo v čas pred enim tednom. Dan smo začeli s slovenskim zajtrkom. Kako to izgleda? Enostavno! En kup Slovencev, en Španc, čokolino, alpsko mleko, pršut, poli salama, Kekec paštete, turistična pašteta in en kup žemljic. Bilo je fantastično... To res pogrešam.

Božanska pojedina

Kaj pa je bil vrhunec dneva? Po pravici povedano je bil vrhunec tedna... Halloween! Seveda sem bila cela evforična, ko sem se pripravljala na maškarce. Baje da imamo Preščani v genih nagnjenje k "šemljenju". In vsako priliko je treba izkoristit. Seveda sem imela ene par prostovoljcev za ošemit v skupinsko masko :). Jeee!
No ideja je padla. Hitro smo švignili med kitajce po lasulje ter u Bauhouse po 50m žice in že sem imela vse kar potrebujem. Popoldne smo se že lotili dela. Šemili smo se jaz, Mirjam, Ema in Alen. Bili smo voodoo dolls! Kaj je to? Premalo gledate televizjo! :) To so lutke, ki so ponazarjale točno določenega človeka. Voodoo čarovniki so vanje zabadali bucke, tako da so bolečino prenašali na to osebo. Mi smo torej predstavljali naše lutke. S tem da smo bolečino začutili komaj naslednji dan, ko smo se prebudili po divji noči :).
Zakaj toliko razlagam? Ker nas enostavno niso razumeli... Alen je bil celo prekrščen v Malega princa. Naše bucike pa naj bi bile vrtnice... Svašta! Tako slabih vrtnic pa ja ne bi naredila :).
Če še vedno ne razumete, prilagam risbico, ki sem jo najšla na internetu. In seveda še nekaj fotografij iz končnih izdelkov...

Voodoo doll iz interneta


Začetek preobrazbe...


Še dobro da ogledalo ni počilo...


Vživljanje v lik


Vsepovsod prebodene lutke


Živele maškare!

2 komentarja:

  1. Hmmm, morem pohvalit stajling od maškarc, samo če sem iskren tudi jest nisem najdu s prva asociacije na 'Voodoo'. (mogoče bi pasal en žakel, samo poli vas bi mogoče folk menju za indijace, pa smo spet tam)
    Vsekakor ste mogli zažigat :P

    OdgovoriIzbriši
  2. jah no...zažigali nismo, ker folk ni vedu kaj smo :)
    Kaj češ, premalu materiala smo meli ;)

    OdgovoriIzbriši