torek, 15. september 2009

Trip to Brno

Svoj blog začenjam z zanimivo dogodivščino - ERASMUS IZMENJAVO ŠTUDENTOV.
Tako je! Odpravila sem se v Brno (Češka) pisat diplomo in opravit vsaj kakšen izpit. Odpravila sem se sredi "jabolčne sezone", za kar mi je prav malo hudo, ampak bom preživela.
V nedeljo zjutraj (13.9.) sem se vkrcala na vlak proti Brnu. Moja neverjetna tutorka Eliška iz Češke mi je vsevprek ponujala pomoč v SLOVENŠČINI (ne moreš verjet, obstaja folk izven naših meja, ki študira Slovenščino...) in mi tudi povedala, da bom na vlaku še z dvema iz Slovenije- Mirjam in Miha. Pot je bila kar zanimiva... Priznam, začela se je precej žalostno - pogled skozi okno odhajajočega vlaka zna biti precej žalosten... Ampak "že" v Mariboru sem srečala Mirjam. Kako sem jo prepoznala? Imela je veliko več prtljage kot jaz (joj...da o mojem vakumskem pakiranju prtljage niti ne govorim...). Tako da sva se takoj ujeli in sva do naslednjega presedanja (Dunaj) brez predaha 4h klepetale. Super punca!



Mirjan, prtjlaga in Dunajska železniška postaja

No in čakale sva vlak proti Češki. In na kak vlak smo se ukrcale? Ne moreš verjet, peljale smo se z doubledecker vlakom (dvonadstropni). Bila sem prav navdušena.
No in ko smo še tretjič prestopile (v Breclavu - Češka), smo srečale še Miha. Še dobro, da je bil zraven, ker po tolkem času so kufri postajali vedno težji, za jih prestavljat gor/dol z vlaka...


Končno smo z zamudo prispeli v Brno okrog 18h. Zgledalo je prav revno in nič kaj preveč obetajoče. Na postaji so nas čakale naše tutorke - Eliška, Magdalena in Ivana. Ti ljudje so neverjetno prijazni! Punce so nas peljale do študentskega doma in kaj se zgodi 100m pred ciljem? Moj superdruper kovček podleže naporom... pa sem si teh 100m lomila hrbet...
No ko smo končno prispeli, pa so z nami čakale 2h na recepciji. Še zdaj ne morem verjeti, da vse tri študirajo slovenščino. Po uspešnem dvominutnem popisu na recepciji smo šli na večero v mesto.





Ivana, Mirjam, Miha, Magdalena, Eliška

Ko smo šli v mesto se nam je pridružila še Sanja. Prišla je s starši že v nedeljo popoldan. Druščina je bla res super! V mestu smo se srečali s čudnimi in smešnimi češkimi besedami, dobrimi pivami, tramvaji, konkretno hrano, kostanji za srečo, nočnim sprehajanjem... Več o Brnu boste izvedeli v kakšnem nadaljevanju.

Meni

Ko sem prišla uničena nazaj v študentski dom, sem si komaj dobro pogledala svojo sobo. Slovence so nas razkopali po celem domu vsakega na svoj konc. Trenutno sem bila še brez cimre. Soba pa je... no dokaj v redu... kuhinja je solidna...ampak kopalnica!? Stranišče!? Jao jao. Miha bi temu rekel "tušomara" :). No bom raje dala gor nekaj fotk, pa sami presodite.

soba


kuhinja


WC


tušomara z lijakom v banji

No ampak na koncu sem padla v posteljo kot ubita. Naslednji dan me je čakala borba s papirologijo :).

3 komentarji:

  1. Mačka, vse naj naj ti želim tam gori! Tudi kopalnice se boš navadila. Poljubčki od nas vseh, Liza, Neža, Gabi, Matej

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojla Maja!!

    Ful dobr, da si srečno prispela in da maš fajn družbo! Uživi še naprej, pa srečno z birokracijo.
    Če se boš pa zdej poleg vsega navadla še na tuš-omaro, boš lahko to uveljavljala kot dodatno kompetenco, ko se boš odpravljala v Afriko. WC-kolibe pol sploh ne bojo problem ;-)

    Lp iz vedno bolj jesensko razpoložene LJ!

    OdgovoriIzbriši
  3. O pridna. Pa ti je uspelo. No mi pa bomo na tekočem kaj dogaja gor pri vas =]

    OdgovoriIzbriši